۱۳۹۴ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

تور ارزان آنتالیا

تور ارزان آنتالیا


مناطق ساحلی در تورارزان آنتالیا
آنتالیا دومنطقه ساحلی دارد یکی منطقه لارا که ساحلی شنی دارد ودر شرق آنتالیا واقعع شده و دیگری ساحل کنیآلتی که ساحلی صخره ای دارد ودر غرب آنتالیا واقع شده.
این ساحل در تور دستیلوکس آنتالیا از زیباترین سواحل است که در شرق آنتالیا قرار دارد ودارای بیشترین و مجلل ترین هتلهاست.هزینه ها در تور آنتالیا در لحظه آخری بسیار ارزان وبا قیمتی بسیار مناسب میباشد.اگراز ساحل لارا 10کیلومتر به سمت شرق بروید آبشار دودن شمارا مجذوب خود میکندو دارای بازارچه های سنتی میباشد که گردشگران را برای خرید راضی میکند.
ازدیگر سواحل زیبای آنتالیا ساحل کنی آلتی میباشدکه از بزرگ وکوچک- پیروجوان میتوانند در اقامت در این منطقه لذت ببرند وخاطرات زیبایی را برای خود بسازند.پارک آکوا و استخر زیبای دلفین ها در این منطقه میباشد.این منطقه دارای رستوران و کافی شاپهای زیبایی وجود دارد که برای گردشگر لحظات زیبایی را رقم میزند.

انواع تورها شامل خدماتی همچون :
بلیط رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،بیمه مسافرتی،گشت شهری واقامت درهتل های 3 تا 5ستاره با انواع خدمات مختلف در خدمت شما مسافرین گرامی می باشد.
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما بازدید کننده محترم ،می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از تورها و پروازهای داخلی و خارجی  به منو اصلی سایت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و  برای رزرو با شماره تلفن های  آژانس 021-88807155 و یا شماره موبایل 09124381624 تماس حاصل فرمایید. همچنین از مسافرین محترم تقاضا می شود با توجه به ایام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قیمت ارز جهت اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر